Dette er historisk for FC Midtjylland og beviser den vigtige rolle, som FCM Samfund har fået i klubben igennem de sidste tre år.

Filosofien i UEFA er at understøtte de nationale klubber med at sprede budskabet omkring klubbernes CSR-indsats. Derfor er det muligt for FC Midtjylland at have FCM Samfund på trøjen.

Trøjen er lanceret, og fans kan købe trøjen i Ulveshoppen og selv bære det flotte logo på ryggen.

KØB TRØJEN HER

Hos FC Midtjylland er man naturligvis begejstret.

– Alle her i FC Midtjylland, der har været involveret i at producere denne fantastiske trøje, er begejstrede for det endelige produkt. Dette markerer virkelig vores løfte om at give noget tilbage til regionen. Det er en reel gevinst for alle, udtaler Preben Rokkjær, Support & Marketing Direktør i FC Midtjylland.

– Dette er et utroligt stort og følelsesladet øjeblik for alle, der er tilknyttet FCM Samfund og FC Midtjylland. Selvfølgelig er det historisk i sig selv, at vi skal spille vores første Champions League-kamp, men med FCM Samfund på ryggen viser vi, at vi er en klub, der vil noget stort.

– Det betyder meget for FC Midtjylland at gøre en forskel i dét samfund, vi er en del af, og det gør vi gennem FCM Samfund. Vi investerer hele tiden i at gøre mere, og derfor er det selvsagt vigtigt for os at øge kendskabet til FCM Samfund, så vi i fællesskab kan gøre en forskel for flere – børn i familier med begrænsede økonomiske midler og unge uden for arbejdsmarkedet, siger Preben Rokkjær og slutter af:

– Spillere og fans kan nu bære denne meget specielle trøje med ægte stolthed.